Yes! Nike heeft nu realistische poppen in zijn flagshipstore

Print
Yes! Nike heeft nu realistische poppen in zijn flagshipstore

Foto: Nike

Op de catwalks zien we steeds vaker modellen met een maatje meer. Nu zet Nike die trend verder op zijn paspoppen. De flagshipstore in Londen is de eerste vestiging waar het sportmerk hun realistische mannequins heeft neergezet. We likey!

De damesafdeling van Nikes flagshipstore in Londen kreeg een update en geeft daarmee het goede voorbeeld aan andere merken: de paspoppen zijn niet langer graatmager, maar hebben verschillende vormen en maten. Zo staan er bijvoorbeeld gespierdere mannequins, maar er staan ook poppen met een maatje meer waarop de plussize-collectie van Nike wordt uitgestald.

 

 

De eerste reacties zijn alvast lovend, en wij snappen waarom! Het is ook niet de eerste keer dat Nike het iets anders aanpakt dan andere merken. Enkele weken geleden verscheen op het Instagramaccount van het merk ook al een model met okselhaar.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Big mood @annahstasia.

Een bericht gedeeld door NikeWomen (@nikewomen) op

 

Nike is niet de eerste die realistischere poppen gebruikt. Toen Missguided zijn eerste vestiging opende in 2016 besloot ook dit merk om niet te werken met graatmagere mannequins, maar wel met paspoppen die het doelpubliek weerspiegelden: verschillende maten, verschillende huidskleuren en poppen met striemen en sproeten bijvoorbeeld. Wij zijn alvast fan van deze nieuwe ontwikkelingen in de mode-industrie!

Trending

Meer leesplezier

Meest recente video's

Meer video