Aha! Dankzij dit dieet komt Bella Hadid aan haar goddelijke lijf, en het is heus niet moeilijk

Print
Aha! Dankzij dit dieet komt Bella Hadid aan haar goddelijke lijf, en het is heus niet moeilijk

Foto: Instagram | Bella Hadid

Elke keer valt onze mond wagenwijd open wanneer de Victoria’s Secret Angels hun jaarlijkse intrede maken. *legt zak chips wijselijk aan de kant* Dat we dan ook heel wat over zouden hebben voor zo’n lichaam is nog licht uitgedrukt. Model Bella Hadid geeft ons alvast een duwtje in de goede richting door haar befaamde dieet uit de doeken te doen.

Vooraleer je alle chips, koekjes en pizza’s ritueel verbrandt en in een hoekje wegkruipt, lijkt het ons nodig te zeggen dat ook het Hadid-zusje zo’n lijf niet cadeau gekregen heeft. Dat ze goede genen heeft staat buiten kijf, maar de slanke giraf brengt voor de grote VS-show dagelijks zo’n vier uur al zwetend in de fitness door. Gooi de handdoek nog niet meteen in de ring, want los van al het fitnessen houdt Bella zich ook gewoon aan een goed dieet. Haar voedingsdeskundige Dr. Charles Passler gaf wat meer uitleg aan ‘People’.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door ?? (@bellahadid) op

 

VEEL PROTEÏNEN, WEINIG KOOLHYDRATEN, GEZONDE VETTEN

Voor Hadid geen hypes als het gaat om voeding. Zij luistert braaf naar haar voedingsdeskundige Dr. Charles Passler, die haar een leefbaar dieet voorschreef om langdurig in shape te blijven. En de sleutel daartoe is een consistent voedingspatroon aanhouden: “Het gaat vooral om het aanpassen van de levensstijl om doelen te behalen, of dat nu beter slapen is, een bepaald gewicht, trainen of gehydrateerd te blijven.”

Naast een ongelooflijke work-outroutine krijgt Bella het volgende voorgeschoteld van Passler: adequate proteïnen, goede vetten (zoals vette vis, avocado & noten), en heel wat zetmeelarme groenten (zoals bloemkool, broccoli, aubergine,…) Volgens Passler is dit de meest veilige en makkelijke manier voor iemand om het eetpatroon vol te houden. Veel beter dan die twee beschuiten die wij een crashdieet noemen dus.

Wat is de logica achter deze samenstelling? “Door het elimineren van koolhydraten en het eten van adequate proteïnen en goede vetten hou je de inname van calorieën laag, maar blijft je energiepeil mooi stabiel.”

Benieuwd hoe Jani dat Griekse goddelijke lijf op peil houdt? Lees hier hoe hij op een eenvoudige manier zijn overtollige kilo’s kwijtraakt.

 

Trending

Meer leesplezier

Meest recente video's

Meer video