Met deze staande fitnessroutines krijg je in no time een platte buik

Print
Met deze staande fitnessroutines krijg je in no time een platte buik

Foto: Unsplash

Wil jij af van die buikvetjes, maar heb je geen zin of tijd om naar de fitness te gaan? Of krijg je rugpijn of andere kwaaltjes van die vervelende sit-ups en andere fitnessoefeningen op de grond? Deze staande workouts kan je gezellig thuis doen zonder duur materiaal of toestellen. En geen uitvluchten meer, want deze oefeningen duren elk niet langer dan 8 minuten. Bye bye vetjes, hello abs!

Deze standing work-out duurt 6 minuten. Er worden 4 oefeningen gedaan die elk 54 seconden duren, en elke oefening wordt 2 keer uitgevoerd. De work-out bevat onder andere punches, standing crunches en front kicks. Bovendien word je gemotiveerd door een sterke fitnesstrainer!

 

Deze aanstekelijke fitnesscoach laat je 5 minuten zweten met haar standing work-out. Laat je helemaal gaan en verbrand die calorieën!

 

Grijp een zwaar boek en je hebt al de benodigdheden voor deze 5 minuten durende work-out. Met dit gewicht zal je al de oefeningen uitvoeren. Zo worden de oefeningen zwaarder en worden je abs nog harder getraind. Verwelkom die sixpack al maar!

 

Deze training duurt zo’n 8 minuten en beweert dat je er al je buikvetjes mee verbrandt. Je doet verschillende oefeningen terwijl je je buik zo hard mogelijk probeert op te spannen. Als je nog meer vet wil verbranden, kan je deze routine ook meerdere keren na elkaar doen. Gogogo!

 

Voor de mensen die écht niet van sporten houden, maar zichzelf toch willen bewijzen bestaat er ook een heel korte work-out. Deze duurt namelijk maar 4 minuten! Trainer Lucy toont 4 oefeningen waarbij ze de gevreesde sit-up volledig verbant. Het resultaat: een taille en abs om U tegen te zeggen.

Trending

Meer leesplezier

Meest recente video's

Meer video