#FITMAAND dag 13: frambozen-yoghurtijs als healthy pleasure

Print
#FITMAAND dag 13: frambozen-yoghurtijs als healthy pleasure

Foto: Shutterstock

Fris en fit de zomer in, dat is het doel van onze fameuze #FITMAAND! Sportdiëtiste, Karolien Rector, deelt daarom elke dag een recept waarvan we onschuldig mogen blijven - met de nodige mate - schmikkelen. Van een Italiaanse lasagne of bruschetta, een salade met scampi of een Oosterse noedelsoep tot pannenkoeken en cake, Karolien weet er een gezonde schwung aan te geven. En wij? Wij koken en genieten lekker mee zonder ons zorgen te maken over de getallen op de weegschaal. High five, easypeasy dieet!

FRAMBOZEN-YOGHURTIJS

Ingrediënten (voor 2 personen)

  • 75gr bevroren frambozen
  • 200gr magere Griekse yoghurt
  • 30gr kokossuiker

Bereidingswijze

Doe de frambozen, Griekse yoghurt en kokossuiker in een blender en mix gedurende 25 sec. tot het een smeuïge textuur aanneemt. Giet in een kommetje en klaar!

Voedingswaarde

Per portie: 102kcal; 0,2gr vet; 10gr eiwit en 15gr koolhydraten. 

Trending

Meer leesplezier

Meest recente video's

Meer video