Snoepen zonder te zondigen: 13 gezonde ijslolly's

Zomer betekent zondigen. Op cocktails, barbecues én ijsjes. Al hoeven we het niet altijd zondigen te noemen, want wij vonden een aantal 'gezonde' ijslolly's die er even appetijtelijk uitzien als de caloriebommetjes. Je hebt tenslotte nu zo hard gewerkt voor die bikini body... Tast toe!
Print

We geven jou alvast het recept voor de kiwi-kokos-chia ijslolly's. Maar laat vooral je eigen creativiteit de vrije loop. Dit zijn dummieproof gerechtjes!

KIWI-KOKOSNOOT-CHIA IJSLOLLY'S
INGREDIËNTEN (voor 10 ijsjes)

  • 1/2 liter kokosmelk
  • 200 ml sojamelk
  • 2 eetlepels chiazaad
  • 1/2 eetlepel agavesiroop
  • 3 kiwi's, gepeld en in stukjes gesneden

BEREIDING

  • Giet de kokosmelk, sojamelk, chiazaad en agavesiroop in een kom en roer goed.
  • Plaats de kiwischijfjes/-stukjes in de gietvormpjes
  • Giet het mengsel er nadien bij en plaats de waterijsvormpjes minstens 4 uur in de diepvries.

Bon appetit!

 

Trending

Meer leesplezier

Meest recente video's

Meer video